2025-06-12

Informatii de interes public

Raport de evaluare

Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei

Regulament de organizare şi funcţionare al consiliului local al comunei Ditrău

Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului propriu al primarului comunei ditrău

STATUTUIL COM DITRAU

Structura organizatorică

ORGANIGRAMMA 2024

STATUL DE FUNCTII 2024

Atribuţiile compartimentelor

Programul de funcţionare

Relaţii cu clienţi al primăriei:
Luni Marţi Miercuri Joi Vineri Sâmbătă Duminică
8-16 8-14 8-14 8-14 8-14
Relaţii cu clienții ai oficiului fiscal:
Luni Marţi Miercuri Joi Vineri Sâmbătă Duminică
8-13 8-13 8-13 8-13 8-12

Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil

BILANT 2023.

Proiect buget 2024

bilant 2022

cont de executie 2022

bilant 2021

contul de executie 2021

BILANT PE ANUL 2020

BILANT PE ANUL 2019

BILANT PE ANUL 2018

BILANT PE ANUL 2017

CONTUL DE EXECUTIE AL BUGETULUI LOCAL 2020

CONTUL DE EXECUTIE AL BUGETULUI LOCAL 2019

CONTUL DE EXECUTIE AL BUGETULUI LOCAL 2018

CONTUL DE EXECUTIE AL BUGETULUI LOCAL 2017

Lista cuprinzând documentele de interes public

Raport privind liberul acces la informatiile de interes public

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2023

Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2023

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2022

Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2022

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2021

Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2021

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2020

Raport de evaluare a implementarii legii nr 52/2003 în anul 2020

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 544/2001 în anul 2019

Raport de evaluare a implementarii Legii 52/2003 în anul 2019

Raport de evaluare a implemenmtarii Legii 544/2001 în anul 2018

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 52/2003 în anul 2018

Raport de evaluare a implemenmtarii Legii 544/2001 în anul 2017

Raport de evaluare a implementarii Legii nr 52/2003 în anul 2017

Cerere de informaţii publice

Solicitări privind informaţiile de interes public pot fi adresate instituţiei la registratură sau prin intermediul poştei electronice la adresa de e-mail –clditrau@gmail.com.

  • Model Cerere– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;
  • Model Reclamaţie Administrativă (1)– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;
  • Model Reclamaţie Administrativă (2)– privind liberul acces la informaţiile de interes public pentru solicitarea de informații publice in temeiul Legii 544/2001;

Termenele pentru comunicarea în scris a unui răspuns solicitanţilor de informaţii de interes public sunt cele prevăzute deLegea nr.544/2001 şi anume:

  1. a) 10 zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public solicitate, daca aceasta a fost identificata in acest termen; b) 10 zile lucrătoare pentru anunțarea solicitantului ca termenul inițial de la punctul a) nu a fost suficient pentru identificarea informației solicitate; c) 30 de zile lucrătoare pentru comunicarea informației de interes public identificate peste termenul de la punctual a); d) 5 zile lucrătoare pentru transmiterea refuzului de comunicare a informației solicitate si a motivării refuzului;

RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (1)

RECLAMAŢIE ADMINISTRATIVĂ (2)

Documente

DELIMITARE SECTII DE VOTARE

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare1

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare2

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare3

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare4

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare5

Plan Urbanistic General – Ditrau – Consultare6

Plan Urbanistic General – Ditrau

Regulament local de urbanism

Anunţ de atribuire a contractelor de finanţare nerambursabilă încheiate conform prevederilor Legii nr

Salarii de baza ale personalului din aparatul propriu al primarului comunei Ditrau

Programul general de finanțare nerambursabilă a programelor, proiectelor și acțiunlor culturale, sportive și alte acțiuni pe interes comunal pe anul 2017

Raport de evaluare a implimentării Legii nr. 52

Anunț colectiv prin publicitate

Anexa Hot acces

Anexa la completare domeniu public

Completare domeniu public reţea de canalizare

Completare la inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al comunei ditrău – Drumuri de câmp

Anunț colectiv prin publicitate

Bugetul pe titluri de cheltuieri, articole și alineate, pe anul 2016 și estimări pentru anii 2017 – 2019

Inventar drumuri de câmp

Nomenclatorul străzilor Ditrău

Salarii de bază ale personalului din aparatul propriu al primarului comunei Ditrău

Salarii de bază ale personalului din aparatul propriu al primarului comunei Ditrău

Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe această pagină, acceptați utilizarea cookie-urilor. Mai mult